RSS

Судалгааны дүн


Миний блог танд таалагдаж байна уу? гэсэн санал асуулгыг нэг хэсэг байрлуулсаны үр дүнг нийтлэх хэрэгтэй гэж бодлоо..
Миний санал асуулга хагас сарын хугацаанд явагдсан бөгөөд нийт 45 хүн саналаа өгсөн байна.
Нийт 100% байхаас:
Ёстой таалагдахгүй байна ( миний блогруу дахин шагайхгүй гэсэн хүмүүс)- 7% буюу 3 хүн
Таалагдахгүй байна (миний блогт дахин орж ирэхийг хүсээгүй гарсан хүмүүс) - 2% буюу 1 хүн
Үгүй яахав ээ ( таалагдасан, таалагдаагүйгээ ч ойлгохгүй гарсан хүн) - 2% буюу 1 хүн
Таалагдаж байна- 22% буюу 10 хүн
Ёстой их таалагдаж байна ( миний блогыг байнга эргэж, тойрч байхаар болсон хүмүүс) - 65% буюу 30 хүн
Бусад (надад ямар нэгэн зүйл хэлхийг хүссэн боловч бичээгүй хүн) -2% буюу 1 хүн байлаа.

Миний санал асуулгад оролцсон бүх хүмүүстээ үнэн сэтгэлээсээ баярлаж байгаагаа илэрхийлье..

Дараа дараагийн маань санал асуулгад дахин идэвхитэй оролцоно гэдэгт миний зүгээс итгэж байна.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: